Results 1 to 3 of 3

Thread: NOTICIAS DE CBS: Maliki parece ser la PM NUEVO Hoy a las 6:48

Default NOTICIAS DE CBS: Maliki parece ser la PM NUEVO Hoy a las 6:48

2 Re: CBS NEWS: MALIKI APPEARS TO BE THE NEW PM Today at 6:48 am

Like Ive said a million times before.. There will be NO REAL peace in the middle east.. There will be no REAL co-operation between these three factions.. Sounds to me like instead of being ONE Sadaam, now they have three to contend with and not one of them will allow the others in.. Its going to get nasty again.. I believe the biggest mistake that the United States made after wasting our ??Billions of dollars on this war was pulling out..The job was not finished.. If the United States, the UN, the IMF or SOMEONE doesn't step in soon and secure someone TRUSTWORTHY, (if there is anyone) in leadership in this country that doesn't have a hidden agenda, things are going to go south quickly. If you take the time to listen to what is going on, the new outbreaks of violence, no group will agree to anything/leadership from the others, the threats, it sounds like its going to get ugly all over again. Personally I wouldn't doubt that a civil war doesn't break out soon unless we get a handle on things soon..It doesn't seem like these "leaders" even posses the ability to agree. These people live by a whole different set of rules and mentaility than we do... Read the history of these people, they (and most of the middle east) have lived war torn, violent lives since bible days.. Do we really think that we are going to change the mentailty of the middle east and particularly these Iraqis? To have a democracy, you have majority of people who want it. This is one violent war torn, bombing, killing bunch of people..Killing noless "in the name of God".. They segregate and separate into their own small groups and do basically anything they want..No real controlling government to speak of and really they never have had one unless you consider Sadaam to have been.. These people sound like they have no more control on what is going on now than they did when Sadaam was in office.. I hate to say it, but maybe Saddam was the only one that had enough "power and force" to keep these violent people in line.. I really can't believe Obammer even pulled the troops out after the lives, time and expense the United States risk in going into Iraq. Doesn't sound to me like they are going to be any safer or FREE now than they were before this war.. Of course we all know that this war wasn't about freedom in the first place.. This war was about OIL.. Who will control this ocean of oil... The way the three "factions" have continued to fight over power for 7 mos? now, makes me kind of scared to see what WILL happen when one of these guys actually does assume power.. I guarantee you if we get an RV AT ALL, we better take our money and run because "peace" ain't gonna last for long.. (not that I believe there ever has been any peace in this country).. The way things are shaping up, I dont believe that there will ever be a "real" government in this country.. Not a government that will have the ability to contain the people and control the violence. That to me is main reason that I "sometimes" loose faith in belief that this investnment opportunity will be long lived.. If they RV, I will be honest (not trying to create panic) but I think that I will get my money out as quickly as I can (most of it anyway) and be glad to have it... I may leave a smaller amount and "wait for a rise" but it aint going to be a whole lot... ha.. If you leave yours in and you make three times per dinar what make..Great for you.. I've waited long enough and I will take my money, thank God for it, and be happy I got what I got, if ANYTHING...

Read more: http://just4dinar.forum-motion.com/i...#ixzz11UXtraGl

Default traducción

2 Re: NOTICIAS DE CBS: Maliki parece ser la PM NUEVO Hoy a las 6:48

Como ya he dicho un millón de veces antes de .. No habrá verdadera paz en el Medio Oriente .. No habrá verdadera cooperación entre estas tres facciones .. Me suena a lugar de ser UNO Saddam, ahora tienen que enfrentarse a tres y no uno de ellos permitirá a los demás in. Va a tener mala otra vez .. Creo que el error más grande que Estados Unidos hizo después de perder el?? Miles de millones de dólares en esta guerra se retiraba .. El trabajo no estaba terminado .. Si los Estados Unidos, la ONU, el FMI o alguien no intervenir pronto y seguro de alguien de confianza, (si hay alguno) en el liderazgo en este país que no tiene una agenda oculta, las cosas van a ir al sur con rapidez . Si se toma el tiempo para escuchar lo que está pasando, los nuevos focos de violencia, ningún grupo estará de acuerdo con nada / el liderazgo de los demás, las amenazas, parece que va a poner feo de nuevo. Personalmente no me cabe duda de que una guerra civil no se rompe pronto, a menos que tener una idea de las cosas pronto .. No parece como estos "líderes", aunque posee la capacidad de llegar a un acuerdo. Estas personas viven por todo un conjunto diferente de reglas y mentaility que nosotros ... Lea la historia de esta gente, ellos (y la mayor parte de Oriente Medio) han vivido la guerra desgarrado, vidas violentas desde los días de la biblia .. ¿Realmente creemos que vamos a cambiar el mentailty del medio oriente y en particular los iraquíes? Para tener una democracia, tiene la mayoría de las personas que lo deseen. Esta es una guerra violenta desgarrado, bombardeos, asesinatos montón de gente .. noless Matar "en el nombre de Dios" .. Que segregan y separan en sus pequeños grupos propios y básicamente lo que quieran .. Ningún gobierno el control real para hablar de y en realidad nunca han tenido uno a menos que considere que ha sido Saddam .. Estas personas sonar como que no tienen más control sobre lo que está pasando ahora de lo que hizo cuando Saddam estaba en el poder .. Odio decirlo, pero tal vez Saddam fue el único que había suficiente "energía y fuerza" para mantener a estas personas violentas en línea .. Realmente no puedo creer Obammer incluso sacó a las tropas después de la vida, el tiempo y costo del riesgo de Estados Unidos en entrar en Irak. No suena a mí como que van a ser más seguro o GRATIS ahora que antes de esta guerra .. Por supuesto todos sabemos que esta guerra no se trataba de la libertad en el primer lugar .. Esta guerra era por el petróleo .. ¿Quién va a controlar este océano de petróleo ... La forma de las tres "facciones" han continuado la lucha por el poder durante 7 meses? ahora, me hace un poco de miedo a ver qué va a pasar cuando uno de estos tipos realmente asume el poder .. Te garantizo que si conseguimos un RV EN TODO, que es mejor tomar nuestro dinero y salir corriendo, porque "la paz" no va a durar mucho tiempo .. (No es que yo creo que alguna vez ha habido paz en este país) .. Las cosas se perfilan, no creo que alguna vez será un "verdadero" gobierno en este país .. No es un gobierno que tendrá la capacidad de contener a la gente y el control de la violencia. Eso para mí es la razón principal de que "a veces" perder la fe en la creencia de que esta oportunidad investnment será larga vida .. Si RV, Seré honesto (no intentar crear pánico) pero creo que voy a sacar mi dinero lo más rápido como pueda (la mayoría de todos modos) y con gusto lo tiene ... Me puede dejar una cantidad más pequeña y "esperar a que un aumento", pero no va a ser mucho ... ha .. Si deja el tuyo y haces tres veces al dinar que hacen .. Excelente para ti .. He esperado el tiempo suficiente y voy a tomar mi dinero, gracias a Dios por ella, y ser feliz Tengo lo que tengo, en todo caso ...

Lea más: http://just4dinar.forum-motion.com/i...-pm-t12511.htm # 39586 # ixzz11UXtraGl

MAN YOU HAVE TALKED IN THE SPIRIT, THESE PEOPLE DON'T REALLY CARE OR HAVE NEVER CARED ABOUT EACH OTHER OR THE WORLD OUTSIDE. THIS PROCESS HAS BROKEN EACH OF US DOWN TO THE BONE AND FOR WHAT I CARE, I'AM CHANGING MY BUCKS AND DIVING OUT AS FAST AS YOU CAN SAY