Results 1 to 1 of 1

Thread: EARLY, The Dinar Guru Predicts...

Exclamation EARLY 24-2-12, The Dinar Guru Predicts...

2-24-2012 Guru DinarWishes I am really upbeat and ready for this to be over soon!!!! I know for a fact the RV was attempted multiple times yesterday and through the night!!! I'm being told we may see this at anytime!!! In my opinion I think the best window of opportunity is this afternoon's bank update between 2 - 4 PM CST!!!

2-24-2012 Guru Adam Montana [Post 1 of 2] here's what I'm hearing and keep in mind this is completely "word of mouth" albeit from an Iraqi who works in a political role in Iraq...there is a LOT of rumor going around that they PASSED the budget...what I'm told is that's not entirely true but the attitude is AMAZINGLY positive, they got more accomplished than almost any other time in recent history something like 90% of everything was agreed on, and another 5% was "rubberstamped" and the intent from what I'm told is to keep working on this and get the budget done. (Not 100% done, because that won't happen... but "done" enough to make some advances in the RV) those are almost exact words: "Done enough to make progress with the RV". ["continued in post 2...stay tuned"]

2-24-2012 Guru Kaperoni [Post 3 of 5] Quote… “the necessity of activating private sector activity and to follow developments and proposals relevant to the organization and in line with WTO requirements” There we have it! Confirmation that they need the free market economy (tariffs, RV) to get access to WTO. See how these are all starting to all seem to tie together? We have committee member al-Yasiri stating no WTO unless they implement the laws and such for a free market economy. ["continued in post 4...stay tuned"]

2-24-2012 Guru Footforward i have been told that EVERYTHING is done, yes including the RV...however i am being told it might just be just a tad longer until we "see" this...its not going to be long at all, but ive been asked not to get into specifics too much, which is actually a good sign. Last second things that need to be adjusted and stuff after this was done. So understand, it is my opinion that this is all finished and we are going to see the rate in the next few days, but there is no delay, its done, everything is completed... if they dont do this soon, it causes big problems. so i am sticking to this showing in feb. This is happening. I think we have every reason to look for this any time.

Read more: http://www.dinarguru.com/#ixzz1nJTof9cr

EARLY, The Dinar Guru Predicts...

24/02/2012 Guru DinarWishes Estoy muy optimista y listo para que esto termine pronto!! Sé que es un hecho de la RV se ha intentado varias veces ayer y durante toda la noche! Me han dicho que puede ver esto en cualquier momento! En mi opinión creo que la mejor ventana de oportunidad es la actualización de esta tarde entre el banco de 2 a 4 pm CST!

24/02/2012 Guru Adán Montana [Mensaje 1 de 2] esto es lo que estoy escuchando y tener en cuenta que esto es completamente "de boca en boca", aunque a partir de un iraquí que trabaja en un papel político en Irak ... no es un MUCHO rumor de que se aprobó el presupuesto ... lo que me dicen es que no es del todo cierto, pero la actitud es sorprendentemente positivo, llegaron más logrado que casi cualquier otro momento en algo la historia reciente como el 90% de todo lo que se acordó en adelante, y otro 5% fue "aprobado mecánicamente" y la intención de lo que me dicen es seguir trabajando en esto y el presupuesto de hecho. (No es 100% hecho, porque eso no va a pasar ... pero "hecho" lo suficiente como para hacer algunos avances en la RV) son palabras casi exactas: "hecho lo suficiente para avanzar con la RV". [", Continuó en el puesto 2 ... estad atentos"]

24/02/2012 Guru Kaperoni [Nota 3 de 5] Cita ... "la necesidad de activar la actividad del sector privado y para seguir la evolución y las propuestas pertinentes a la organización y en consonancia con los requisitos de la OMC" Aquí lo tenemos! La confirmación de que necesitan la economía de libre mercado (aranceles, RV) para obtener acceso a la OMC. Vea cómo se están empezando a todos parecen unir? Tenemos miembro del comité de al-Yasiri el nro de la OMC, a menos que la aplicación de las leyes y estos para una economía de libre mercado. [", Continuó en el puesto 4 ... estad atentos"]

24/02/2012 Guru Footforward me han dicho que todo está hecho, sí, incluido el de la RV ... sin embargo me dicen que sólo podría ser sólo un poco más hasta que "vemos" esto ... no va a ser mucho tiempo en absoluto, pero el ive ha pedido que no entrar en detalles demasiado, que en realidad es una buena señal. Últimos cosas de segunda que deben ser ajustados y esas cosas después de esto se hizo. Así que entiendo, es mi opinión que todo está terminado y vamos a ver la tasa en los próximos días, pero no hay ningún retraso, su hacer, todo se termina ... si no hacen esto pronto, que causa grandes problemas. así que me atengo a esta demostración de febrero Esto está sucediendo. Creo que tenemos todos los motivos para buscar este en cualquier momento.
    Last edited by miguelayala44; 02-24-2012 at 10:57 AM.