CNN. Broadcasting While Watching The 3 Stooges For Hidden RV Messages !

8:26 AM [RC336] Frank and Delta from ktfa sat pm 4/14/12 ok family if you are going with us to hawaii raise your hand we are taking reservation

delta"not sure when i'll have the money to afford it .... Can i let you know next week " maybe you don't have to wait till next week delta ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

quote="risk";p=132040]DELTA..ANY chance cbi moved all that money to support the 1166 rate?"

NO... Riski riski they said last week that they have 120% back up for the current exchange rate and that was with only 65 b .the gov and cbi and the imf did agree on the rate that's why they had to send another 200b.

Now they should have about 265 billion dollar.
...

Delta ok, so what is the dollar amount if they come out at .35. Is that not low. Compared to 265 billion DOLLARS............

" Yeah, but if they only need 10% to back up the rate, then it could come out at$3.50 ~~~~~~~~~ by delta » April 14th, 2012, 8:09 pm • [Post 116] [img] quote="

8:26 AM [RC336] [img] quote="Bro John H";p=132092]DELTA ,can they rv with shabi out of country !!!!!!"

YES THEY CAN DELTA by DELTA » April 14th, 2012, 7:13 pm • [Post 34]

IT LOOKS LIKE THE ANNIVERSARY OF MY BROTHER FRANKIE FRANKIE AND TINK WILL BE A LUCKY ONE DELTA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~quote="harvester";p=132 012]Does this require a Sunday night CC Delta Delta? Franks and Tinks anniversary gift is at the door ahh?

(I'm from Nova Scotia) Frank went out to look at a blue motorcoach today? Talked to his realitor in the big H today? Someone asked if he knew something we didn't.

Awe the Lord is always telling him things - thats why we can rest assured we are in the right place at the right time for the right reason.

8:27 AM [RC336] Hmmm..........Like You I do...........Understand me ...........You did.

TINK and I saw The Three Stooges as Moe went into room 386 today. If U ever C the movie........Take note of the number. Either the GOI is hypocritical or there has always been a sense of a defensive posture........With Pretense of having virtues... beliefs... principles.

I suppose Smoke just got into some's eyes. What the GOI did today was to wash themselves of RUMORS from some on a .......LIST.

TV told the truth to their CITIZENS as we shared our studies with You. While articles told lies to Your Hopes and Dreams on Your investment. I did live broadcast this week so You could look right into my ...........Heart.

8:27 AM [RC336] Do I know the date or rate? LOL.............Next question? LOL. As we shopped today ......The RV was..............Blue. Because some Co2 complimented the Blue last night. So..........I call my Hawaii guy and tell him ........I will C U in 45 days.

I only know as much as You do and where God......... Points. But I do know .............It's a coming. Take care KTFA Family. I go to hold my TINK's hand ..........Aloha Oi........ A hui ho!!! KTFA,

8:30 AM [Gators] RC336 thanks for the post. I am shocked that Frank26 is still posting in dinarland. He has been at this for many, many years

Read more: http://dinarvets.com/forums/index.ph...#ixzz1sD3erMN6

08:26 AM [RC336] Frank y el Delta del ktfa sentó pm 14.04.12 familia bien si vas con nosotros a Hawai levantar la mano estamos tomando reservas

delta "no estoy seguro si voy a tener el dinero para pagar .... ¿Puedo saber la próxima semana" tal vez usted no tiene que esperar hasta la próxima semana el delta ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

quote = "riesgo";? p = 132040] DELTA .. CUALQUIER posibilidad de CBI se trasladó todo ese dinero para apoyar a la tasa de 1166 "

NO ... Riski que Riski dijo la semana pasada de que tienen 120% de respaldo para el tipo de cambio actual y que estaba con sólo 65 b. Del gobierno y de la ICC y el FMI pusieron de acuerdo sobre la tasa es por eso que tuvo que enviar a otra 200b.

Ahora debe tener alrededor de 265 mil millones de dólares.
...

Delta bien, ¿cuál es la cantidad de dinero si salen a 0,35. ¿Es que no baja. En comparación con los 265 mil millones de dólares ............

"Sí, pero si sólo se necesita un 10% para respaldar el caso, entonces podría salir en $ 3.50 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ por Delta» 14 de abril 2012, 20:09 • [Post 116] [ img] quote = "

08:26 AM [RC336] [img] quote = "Hno. John H", p = 132092] DELTA, que pueden va con Shabi fuera del país "!!

Sí pueden DELTA DELTA »14 de abril 2012, 19:13 • [Nota 34]

Parece que el aniversario de mi hermano Frankie Frankie y TINK SERÁ UNA SUERTE DE UN DELTA

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Quote = "recolector", p = 132012] ¿Se requiere un domingo por la noche CC Delta Delta? Francos y los regalos Tinks aniversario es en la puerta de ah?

(Yo soy de Nueva Escocia), Frank salió a buscar a un autobús azul, hoy en día? Habló con su realitor en la gran H de hoy? Alguien le preguntó si sabía algo que no hizo.

Imponente el Señor siempre está diciéndole cosas - es por eso podemos estar seguros de que estamos en el lugar correcto en el momento correcto por la razón correcta.

08:27 AM [RC336] Hmmm .......... Como usted me lo ........... Compréndeme ........... Tú lo hiciste.

Campanilla y vi a Los Tres Chiflados que Moe fue a la habitación 386 en la actualidad. Si alguna vez la película ........ C Tome nota del número. O bien el Gobierno de la India es hipócrita o no ha sido siempre un sentido de una postura defensiva ........ Con el pretexto de tener virtudes ... creencias ... principios.

Supongo Humo acaba de conseguir en algunos de los ojos. Lo que el Gobierno de la India hizo hoy fue a lavarse de rumores de algunos en una lista ........

TV dijo la verdad a sus ciudadanos a medida que compartimos nuestros estudios con usted. Mientras que los artículos le dijo mentiras a sus esperanzas y sueños de su inversión. Lo hice en vivo transmitido esta semana así que usted podría mirar a la derecha en mi ........... Corazón.

08:27 AM [RC336] No sé la fecha o la tasa de interés? LOL ............. Siguiente pregunta? LOL. Como hemos comprado hoy ...... El RV fue .............. Azul. Debido a que algunos de Co2 felicitó a la noche azul. Así que .......... que yo llamo mi chico Hawaii y le digo ........ voy a CU en 45 días.

Lo único que sé todo lo que hacemos y donde Dios ......... Puntos. Pero sí sé ............. Es una venida. Tenga cuidado de la familia KTFA. Voy a tomar la mano de mi Campanilla .......... Aloha Oi ........ Un ho hui! KTFA,

8:30 AM [] RC336 Gators gracias por el post. Estoy asombrado de que Frank26 sigue publicando en dinarland. Él ha estado en esto por muchos, muchos años